2010-07-29
21:59:44

Alla känner alla!?

Blev föga förvånad idag.

Fredrik ringde idag en butik utanför stan för att kolla om de hade en viss modell av en "cellphone" hemma till en viss flicka som snart fyller år. Jo de hade den modellen. Den här butiken har jag vart i några gånger, men inte så ofta, 1 gång om året kanske...
Jag åkte iallafall dit efter jobbet för att införskaffa denna grej . Fick vänta en bra stund på min tur, tillslut är det min tur att komma fram till disken. Jag hinner säga Hej, innan damen bakom disker plockar fram en liten kartong och säger:
-Du skulle hämta den här ja.
Tittar på kartongen och ser att det är helt rätt.
-Öhh, ja, det stämmer det ja. Förvånad, hur visste hon?
Hon plockar fram en garantisedel och frågar om hon ska skriva mitt namn på den.
-Ja...Innan jag hinner säga mer ser jag att hon skriver ner mitt namn på den!
Jag tackar och betalar och går ut.
Så är det att bo in en liten stad där alla känner alla.
Positivt eller negativt??

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: