2010-11-25
21:13:31

10 år sedan..

...jag låg förvirrad och nyförlöst utan en bebis på mitt bröst. Men ändå var jag så lycklig så lycklig! Jag hade fått träffa min lille son ett kort kort ögonblick innan de ilade med honom, han mötte min blick!
Förvirrade, chockade och nervösa föräldrar får komma till neonatalavdelningen och träffa sin son igen, nu fullt påklädd med en liten grön/blå mössa. Han heter Linus sa sköterskan, för det hade vi nämnt under förlossningen att vi kallade bebisen. Jag fick sätta mej i en stol i mitten av rummet och för första gången hålla i min son!
Vilken lycka!!

Grattis min älskade son på 10-årsdagen!
Postat av: carina

Vilken lycka! Tårarna kom när jag läste detta!

2010-11-26 | 09:47:20
Postat av: Sara

Åh, nu grät jag en skvätt! GRATTIS till er och till er goa son! KRAM

2010-11-26 | 20:24:45
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Michaela

Stort grattis från oss också! Krama om Linus och hälsa :o)

Snyft....

2010-11-27 | 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: