2010-10-19
19:39:23

En tisdag i oktober!

Somnade själv i vår säng i natt, Fredrik var i Västerås på certifiering, som förövrigt gick bra tack o lov. Vaknade av liten Malan som började prata i sängen, alltså var jag inte själv så länge i sängen;-)
Upp och iväg med henne till dagis, hem och fick ut de andra 2 till bussen.
Sen var det plugg som gällde, ligger lite efter just nu, vi läser 1 kaitel i veckan, men jag låg vid dagens start 3 kapitel efter. När klockan var 14.30 har jag 1 kapitel kvar! I morgon hugger jag in på det!
Sen var det lite taxiverksamhet, hämta Maja på skolkören, hämta Malan på dagis, in på Lindex och byta ett par byxor, lämna Linus på Juniorer och sen hem.
Fredrik kommer hem och vi går igenom veckan "viktiglappar", det var ett gäng, typ 12 stycken...Slänger på mej träningskläder och åker till gymet för att prova Easyline.
Ja jädrans!! Vilket ös, vilket tempo! Har nog aldrig svettats så mycket eller vart så trött efter ett pass förrut, ändå var det bara 30 minuter! Det här får det bli fler pass av!!

Slängde mej in i duschen hemma och tog 2 klunkar av en kall öl som stod vid matlagarens sida i köket, och nu damp jag ner i Malans säng. Läste en Alfons bok och nu väntar jag på John Blund!

En tisdag i oktober:-)

Jo, jag hann ju med att ge Agnes en kram i morse oxå när hon gick till bussen.
Goaste Agnes fyller ju 9 i dag!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: