2010-09-07
21:05:47

Debet och kredit med klarare ögon!

Vågar nästan inte tro att det är sant, har antagligen glömt allt i morgon bara för att jag tar upp det här, men..
Idag släppte det!!!
Jag kommer helt plötsligt ihåg vilka konton som ska debiteras alt. krediteras!!!!!!
Utan att behöva tänka ihjäl mej så föll allt på plats och jag jobbade mej igenom 12 av 13 uppgifter på kap. 13 på en dag, hade egentligen 4 dagar på mej:-) Fasen va gött!! Med andra ord ligger jag bra till i planeringen inför det "lilla" provet om bara 3 veckor som tar upp kap 1-15. Jag kan genrepa ordentligt!
Jag gör fortfarande många korkade missar som felslag på miniräknaren och slarvläsning. Där måste jag skärpa mej!
Ska rikta in mej på momsdeklarering och periodisering och avskrivningar som jag fortfarande tycker är lite knepigt.

Bla bla bla, finns ju ingen människa som tycker det här är kul att läsa så nu lägger jag ner!

Linus lag förlorade tyvär med 11-2 i kväll mot Stenstorp, men de hade enligt mormor och morfar verkligen kämpat iallafall!! Amalia följde med mormor och morfar hem och ska vara där över natt vilket hon var överlycklig över! Jag försökte krama henne i bilen men hon väste bara åt mej:
Försvinn mamma, nu åker jag!
Skitunge...

2 dagar kvar, sen är Teddy hemma igen, saknar honom...
Postat av: Sara

Åh, jag blir trött bara jag hör de ekonomiska termerna! Duktig du som pluggar! Lycka till!

2010-09-07 | 22:20:37
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Ja visst är det jobbigt...

Du då Sara, du har ju läst massor!!! DU är duktig!

2010-09-08 | 08:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: