2011-04-02
22:13:35

Gäsp!

Nu är det snart 1 vecka sen sommartidstimmen började spela mej ett spratt, men den ger sej inte! Är fortfarande halvt död på morgonen!

I morgon är det jobb på förmiddagen, och på eftermiddagen hoppas jag att värmen håller i sej! Tänkte tillbringa den utomhus tänkte jag:-)
Fredrik åker på certifiering måndag-onsdag i Västerås och jag tänkte slå knut på mej själv och jobba heltid denna veckan. Har hoppat in endel extra på begravningsbyrån det sista och de behövde hjälp denna veckan som kommer oxå. Gillar inte att ha barnen på heltid på dagis och fritids, men en vecka klarar de! Både Maja och MAlan älskar dagis och fritids, det är nog mest mitt samvete som spökar.

Idag har jag släpat hem lite nya möbler till casa Gulliden, en moraklocka och en lite skrivhylla. Farmor har flyttat till äldreboende så hon hade massa möbler som hon inte fick plats med. Ska ta fler kort som ni ska få se sen.
Veronica och Robban och hela högen barn har vart här i kväll, de är så härliga, det händer alltid nåt! Malan och Filippa hade chokladsåskrig och hårfärgsmålning mm. Dessa barn:-)

Nu ska jag komma isäng i tid i kväll och se om det kan hjälpa min lilla timme att komma tillrätta!

So long!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: