2011-04-20
21:56:36

Klick!

Sa det när bygeln i BH:n gick av för en stund sen...

Hur kommer det sej att jag alltid bara har 1 styck???

Jag köper 1, vågar aldrig köpa 2 lika ifall den faktiskt inte är bra, använder den sen, tills den som nu, faller i bitar och nu står jag här BH-lös! Å kära nån!

Nu får de flaxa fritt i vinden tills jag kommer till första bästa underklädesbutik;-)

Postat av: Maud

=)förlåt men skrattade när jag läste...känner igen det där...så har lärt av misstagen och köpt en till av samma sort om jag nu hittat nån bra!

Har köpt mina på Evas mode (tror jag det heter) i Falköping...bra priser och bra hjälp

lycka till ;)

Glad Påsk, kramar

Hittade hit via Jenny Gs blogg för länge sen...och forsätter kika in för du skriver så himla bra & roligt =)

2011-04-21 | 08:36:41
URL: http://maudsanglar.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack Maud:-)Glad påsk på dej oxå!!

2011-04-21 | 15:27:46
Postat av: Maritha

Hihi, jag känner också, alltför väl, igen det där problemet! Sedan nästa gång när man käckt knallar in i btken och ska köpa sig en ny så finns givetvis inte samma sort kvar, och så har man samma dilemma igen... Varför inte helt enkelt gå och köpa en till efter några dagar, om man kommit fram till att den nya är bra? DET ska jag satsa på nästa gång, får se om det blir så..;)

2011-04-26 | 14:38:08
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Marie

Bra förslag Maritha!!

2011-04-26 | 22:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: