2011-02-25
21:13:41

20.55 och endast mamman är vaken...

Är det ett ålderstecken att veckorna går så fort att det känns som det är fredag hela tiden?
Helt plötsligt är det bara 1 vecka kvar tills vi åker till Sälen igen:-) Lindvallen denna gången! Wihoo va gött det ska bli att susa ner i backarna igen!
I morgon ska jag och Teddy åka med ett par sköna polare till Götet och gå på Robert Gustafssons show, har höga förväntningar på showen och ser fram emot att tillbringa en heldag ihop med dessa sköningar!

I övrigt så jobbas det på med hallen, men där har vi själva inte behövt göra många handtag. Har man en svärfar som är deltidspensionär och arbetsnarkoman så löser sej det mesta;-)

I går hade jag en fucking skitdag, men underbara söta Emma, vår volontär på jobbet, kom hem hit och bakade sockerstinna kakor. Med henne bredvid kan jag gå i barndom och bli sisådär 13 år:-) Hon ger så mycket energi och får en att skratta och fnissa HELA tiden. Hashkakorna funkar verkligen!

Den här bilden har jag oärligt snott rakt av från Emma!
Fy faan vad jag ser ut, men som sagt, jag hade en fucking skitdag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: