2011-02-13
22:05:33

Jag blir lack!

Jäkla lackfärg va den är tråkig! Har börjat måla hatthyllan vit till hallen, men den jäkla färgen vill ju aldrig torka...Framåt fredag kanske man har fått på 3 lager färg...Hoppas hoppas det blir bra, just nu ser den inget vidare ut. Ska även måla om skohyllan som även får sej ett lyft med lite fuskfårskinn på toppen:-)
Tapet hittade vi på Rusta och tapetserade en vägg, men den blev så bra så den får nog komma upp på 2 väggar till!
Ni ska få se bilder sen!
Ny favoritbutik har jag hittat oxå. Encore i Skövde. Jag nästan dog när jag kom in där! Shabby shic så långt ögat kunde nå!
Ge mej en full plånbok och jag tänker shoppa loss:-) Hittade en kalasfin byrå, finns med på kortet med spegeln längre ner i bloggen. Det kommer bli fler besök där kan jag lova!
Äh, nu ska jag sôva! Gonatt på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: