2011-02-20
20:19:22

Vad jag är glad!

Jag har det allt otroligt bra!
Hela eftermiddagen har jag tillbringat i Falköping med min kusin Marina. Vi var och hälsade på farmor/mormor, käkade tonvis med godis och hade en riktigt trevlig stund. Efter det besöket åkte vi vidare till Stefan och Pauline en sväng.
När jag tillslut trillade in hemma igen höll Fredrik på att måla panelen i hallen och hela trappan/spaljén/räcket var slipat och nästan redo för att bli vitt!
Tack underbara Inger & Håkan för att ni är lika renoveringstokiga som vi och hjälper oss så mycket!! Hur ska vi någonsin kunder återgälda det??
Det skulle väl vara att ta med er på semester till ett exotiskt land isåfall, men det skulle nog bara Håkan se som ett straff är jag rädd. HAHAHA!!!

I morgon är det måndag och en ny spännande vecka väntar;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: