2011-01-01
23:07:08

Ah men hallå...

....nu måste vi å ordning på sovandet i våran familj. Linus som somnar kl 8 varje kväll, och vaknar vid 5 är HELT omöjlig att hålla vaken. Har han narkolepsi???
Jag som aldrig kommer i säng, och gör jag det så läser jag halva natten, flickorna är som duracellkaniner hela kvällarna och bara går o går tills man slår på off och dänger ner dem i sängen. Fredrik som sover så fort det ges ett tillfälle, (har han oxå narkolepsi??)
Nä, i morgon är det dags att få ordning på detta, snart börjar ju alla jobb/skolrutiner igen!

Amalia får jag faktiskt berömma iochförsej. Hon somnade nyss SJÄLV i sin egen säng för första gången sen 1-årsålder. Vi sitter alltid hos henne tills hon somnar, men idag låg hon o tittade i en bok och somnade sen själv! Hoppas vi kan göra detta till en vana!

Första dagen på nya året var ovanligt slapp, men skön! Bror och brorsdotter var här över natt och vi lullade runt hela förmiddagen och hade det gött. Eftermiddagen tillbringades vid tv:n med svåger Rickard och Ivanhoe, ovanligt dålig film, varför ska den visas varje år?? Dagen vaslutades med myskväll i Lövbacken! Riktigt skön 1 januari 2011!

Gott nytt år på er!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: