2011-01-13
20:02:26

Himlafenomen?

I kväll när jag tittade upp på månen upptäckte jag nåt mycket märkligt! Det var en ring runt månen! Aldrig sett detta förrut. Lång slutartid gjorde kortet suddigt, men visst syns ringen!
Nån som vet varför det blir så??
Postat av: micke

Jag har ingen aning varför det blir så, men jag har "råkat" ut för detta fenomen med. Men den gången som jag såg det var ringen mycket större. Den gick ner i horisonten då så nedre delen syntes inte.

2011-01-17 | 10:06:00
Postat av: Marielle

Det sker i samband med en väderomställning. Det är små iskristaller i himlen och det blir ungefär lika som när det blir en regnbåge. Lika kan det bli på dagen runt solen. Detta sker oftare än man tror!

2011-01-21 | 02:47:54
URL: http://elleiram.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: