2011-01-24
19:57:36

Rik/Fattig...

Varför är måndagen den 24 januari årets fattigaste dag ??(enligt Aftonbladet) Är det för att folk har spenderat upp alla sina pengar på mellandagsreor eller?
Jag fattar det inte!
Jag är lika fattig den 24 januari som den 24 mars eller 24 oktober, varför kulle det vara skillnad!?

Herregud, folk måste lära sej att hushålla med sina pengar och inte gå på såna däringa reor och sånt! Se på mej, jag har inte vart på EN ENDA MELLANDAGSREA! Någonsin, skulle jag nästan kunna tillägga!

Men så finns det heller inga kläder i garderoben...
För att va en tjej i min ålder så har jag ofantligt lite kläder! Jag lägger pengarna på skidsemestrar i stället och får sen häcka runt i gamla trasor tills någon snäll jobbarkompis skänker mej en jeanskjol:-)

Man kan oxå göra som Michan i Solsidan, köpa på öppet köp! HAHAHAHAHA!!!
Postat av: emma

ååå marie, jag vill ju bli av med massor men att slänga är ju inte att tänka på. kan du ha mitt tro?

2011-01-24 | 22:16:53
Postat av: Marie

Tack Emma!! Det kanske går att sy i lite kilar eller nåt! Det var ju modernt på 80-talet:-)Hahaha!!

2011-01-24 | 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: