2011-01-12
16:13:26

Sagt på provet! (Fredrik skriver)

Vanliga sagda kommentarer av kunder på jobbet.

# "Det måste jobbigt för dig när det droppar på dig" (självklart inte, tar schampoo i håret varannan bil)
# "Oj, vad lugnt ni har det" ( skulle ju kunna bero på att vi jobbat som troll tidigare under dagen)
# " Jag fixar det hemma, inga problem" (no comments)
# " Det är inte så noga, kärringa har den bara till att skjutsa barnen till dagis" (detta har en kund sagt, hedersord)
# " Dig har jag inte sett förut, är du ny här?" (händer fortfarande efter tretton år! jaja ser väl ungdomlig ut;)
# " Är så trött, jag har legat och svetsat på den hela natten" (WHY! du har haft en hel månad på dig)
# " Vet du vad den drar i bränsle" (nej, men snart)
# " Stå inte i vägen för farbror´n" (tittar mig förvånat omkring men kan inte se någon farbror i närheten)

Vad vore en dag på jobbet utan alla goa kunder:)
Postat av: Sara

LOL Tack för en massa skratt!

2011-01-12 | 21:32:59
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: carina

Underbara kommentarer!!!!!

2011-01-14 | 07:28:44
Postat av: Sanna

# " Är så trött, jag har legat och svetsat på den hela natten" (WHY! du har haft en hel månad på dig)



Hur var det nu.. hade ni fixat bromsarna? ;) haha. va lixom tvungen.

2011-01-14 | 23:52:12
Postat av: Marie

Hahaha!!! Du har SÅ rätt Sanna!!! Det är alltid våra bilar som är sämst iallafall:-)

2011-01-15 | 10:58:24
Postat av: fg

Ha Sanna nu funkar dom, jag måste ju veta hur kunder tänker;)

2011-01-15 | 20:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: