2011-07-05
22:35:45

Oboy vilket vackert väder!

Veckorna rullar på! Men det är 2,5 vecka kvar på jobbet för min del.
Men samma fredag som jag går på semester så har Fredrik kopplat husvagnen och vi åker direkt iväg till vårt lilla paradis Harge i 5 dagar. Sen väntar Skåne med Martin & Linda och tillsist Legoland som barnen väntar spänt på!

Men innan det är dags för semester så får vi faktiskt lite gjort här hemma!
Svärfar gjorde vackra spaljeer som nu har kommit upp, marsvinen har fått en större sommarbur, ventilationen är igång, dessvärre med lite högre ljud än vi tänkt..., husvagnen har fått lite trådbackar och bilen 2 nya däck. Gillestugan är sitt forna jag men det är dessvärre inte tvättstugan...Oh my oh my!

Annars så gör vi så mycket roligt vi bara kan med våra goa barn som får va på fritids och dagis ett tag till, badkväll i Fröjered, pizzapicknick i Stadsparken.

Vi njuter helt enkelt!!

Och...jag var och handlade en kasse böcker på bokhandeln idag så att jag åtmistone klarar mej några veckor:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: