2011-06-06
22:04:05

Helgen i Harge!

Premiärturen med husvagnen gick i år till Harge, detta lilla paradis en mil söder om Askersund på östra sidan av Vättern. Och vilken underbar helg vi har haft!!

I denna ljuva sommartid! På väg till stranden.

Inte trodde vi att barnen skulle bada, det är ju inte speciellt varmt i Vättern än, men tji fick vi!


Snacka om kalldusch!

Även kvällsdopp blev det några!

Finaste Maja!

Älskade lilla Malan!

På söndagen gick vi på upptäcksfärd på Harge uddar som är ett naturreservat, det går inte att beskriva med ord hur fantastiskt det var där. Men det kändes som man var i ett annat land, inte vid Vätterns strand...Tack Camilla och Jörgen som visade oss detta paradis! Kolla bara stranden!

Vattnet är så klart! Och när man kom upp på högre höjder kunde man till och med se fiskarna som fanns där!
Men det krävdes lite klättring först!


Mitt breá arsle och resten kollar utsikten! Man ser hela botten plus en jättefisk!

Välförtjänt fika efter ett par kilometers terränggående!

Amalia hade tur och fick sitta på Jörgens axlar sista biten hem!

Detta får bli sista bilden! Fredrik och barnen syns i bakgrunden, men jag, jag höll mej till solstolen, i skuggan sista dagen, jag gick nämligen lite hårt fram första dan;-)
Postat av: emmapemma

ni ser ut att haft det jättemysigt!

2011-06-06 | 22:48:27
Postat av: Marie

ja verkligen! men nu är vi tillbaka i verkligheten...

2011-06-06 | 23:14:11
Postat av: Sara

WOW! Vilket häftigt ställe!!! Apropå mobilbloggande... Jag har en app som heter Bloggerdroid som funkar jättebra, även till filmklipp. Kanske finns någon till blogg.se också?

2011-06-07 | 06:57:43
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Bo Bernhardsson

Du gör verkligen fina bildberättelser och bilderna blir jättefina.

2011-06-07 | 18:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: