2011-06-30
21:37:18

Pizza, braständare och radio!

Vilka härliga dagar det vart. även om man som jag har jobbat!

Men just nu är det 21,2 grader ute och 29,8 inne...Hörligt när låren klikbbar fast i skinnsoffan...

Ikväll hade vi en mysig pizzapicknick i lekparken. Familjen Holmgren och Emma hängde på. Så mysigt och kul! Anna-Carin var svettig om fötterna och valde att ge fötterna fotbad alá 2 liter Cola;-)

Emma tog som vanligt en massa underbara kort, får se om jag kan snika till mej några en dag och visa er!

Redan freda i morrn då rå! Kääära nån va tiden går, bara 3 veckor kvar till semester, men trot eller ej, det känns helt ok att jobba! Jag har roligt där och vi gör så mycket roligt när vi kommer hem på eftermiddagen, vi har redan vart ute med husvagnen 2 gånger och vi träffar våra vänner och har det helt underbart!

Men kääre värld! Har ju glömt att berätta att jag gjorde en insats på Radio skaraborg idag:-)
Tidaholm hade besök av just dessa och Stadskampen är inledd, jag var "Livlina" till Tidaholms lag som bestod av Magnus Hedström, Patric Löfborg och Curt B Gustafsson. Trodde jag skulle göra bort mej, men drog faktiskt in ett par poäng till laget! (Med god hjälp av Emma o Kristina som mimade svaret till mej...;-)


Här kommer en liten filmsnutt oxå:-)

Ser ni mej och Emma?? Vi håller i braständare som var Tidaholms uppdrag att samla in under 1,5 timma så många som möjligt!
Behöver jag säga att Tidahôlm numera leder Stadskampen;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: