2011-05-29
22:10:08

Det doftar ljuvligt! Tack min älskade fami...

mms_img151326520 (MMS)

Det doftar ljuvligt! Tack min älskade familj för den fina buketten! Nu är jag hemkommen från en 12 timmar lång arbetsdag som har vart hur kul som helst! Italienare i långa rader och inte ett snack fattar man. Men det är bara att le och skratta:-) dessutom har vi konstaterat att potatissallad och potatisgratäng går fetbort. Chips, olivolja, bröd och kött och MASSOR av vin, det går hem:-) Lisa och gänget har ett par fullpackad dagar kvar, själv tänker jag va ledig i morgon efter 7 dar i rad på jobbet. Hej svejs!

Postat av: Jessica

Det som var så god mat!! Jättegod potatissallad. Hade ju kunnat äta mycket mer,men magen säger tillslut stopp.

2011-05-29 | 22:32:36
Postat av: Jessica

Det som var så gott!! Potatissalladen skulle jag kunnat ätit mycket mer av, men tillslut tar det ju stopp.

2011-05-29 | 22:37:34
Postat av: Marie

Kul att du gillade maten:-) Nja, Italienare äter inte speciellt mycket mjölkprodukter, de tyckte sås och hopajoxad potatissallad och gratäng var överskattat! Tänk vad olika vi är ändå:-)

2011-05-29 | 22:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: