2011-05-03
21:30:56

Impulsiv! Jag? Nähä...

Men åååååh!
Vart tog all energi vägen?? Verkade som den försvann med det fina vårvädret!

Efter lunchen på jobbet idag så kom jag in i nån slags matkoma (konstigt efter att ha vräkt i sej en portion hamburgare m stripes/mos från Rossies)och gick in i ett förvirrat-zombie-slowmotion-beteende. Smarta jag tänkte att en rejäl mugg kaffe hjälper nog. Mmmm, i en halvtimme, tills kropppen gick över i ett
hjälp-jagharfåttförmycketkoffein-beteende och jag gick runt i 1 timma och skakade som ett asplöv...
Lättpåverkad? Jag? Nähäää...

Var på jobbet ca 6.53 i morse (ca!?) slog i gång datorn och skulle googla en spännande utbildning jag hört om på radion som hette nåt med logistik bla bla bla, Men hamnade istället på min gamla studiesida skaraborgsdistansen. Hoppsan, där poppade det upp en liten nätt kurs på 50p som heter "Organisation och Ledarskap" som börjar i höst. Det lät ju väldigt passande iom min nya befattning.

07.06 hade jag skickat iväg en ansökan!
Nu är det ju så att Tidaholms kommun ska godkänna min ansökan oxå, vilket jag har svårt att tro att de kommer göra. Men det vore kul att läsa lite igen:-)

Det är Marie Gulliden i ett nötskal! Impulsiv som bara den!

När jag hämtat barnen på dagis och fritis och var på väg hem, gjorde jag en tvärnit efter rondellen och kände att:
- Nää, vi åker inte hem, vi åker till Martin å Linda istället!
Och vilken tur! Där fick vi glass med chokladsås och strössel:-) Synd bara att Linda jobbade...
Postat av: Sara

Det är därför vi gillar dig så mycket! För du är så go och impulsiv! Love it!

2011-05-03 | 21:49:28
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Åh va du ä snäll goaste Sara:-)

2011-05-03 | 22:15:37
Postat av: Emma

Jag vill slå ett slag för föregående talare!

2011-05-03 | 23:49:49
Postat av: Marie

Jellyfish!!

2011-05-04 | 18:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: