2011-10-06
16:37:01

Alla rätt!!

4 timmar möte i ett sträck! Det är nästan mer än man mäktar med! Jag är av den arten att är man inbjuden till möte så ska man delge sina åsikter, och komma med lösningar! Det är ingen idé att efter mötet är slut komma med synpunkter och åsikter! Blir nästan tokig om man inte kommer till beslut utan bara ältar!

Mej bjuder man alltså in till ett möte på både gott och ont...
Men det klart jag ska med! Jag har ju nämligen alltid rätt;-)

Marie! Kvinnan som har bäst åsikter i hela världen, men mej som ledare skulle världen vara en fantastisk plats att leva på!

Eller tänker alla så? Hmmm...
Postat av: Maritha

Jag har exakt samma inställning till möten, men har upptäckt att skrämmande få sitter tysta och inget säger förrän efteråt..:(

2011-10-12 | 11:40:38
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: