2011-09-07
21:28:35

Mögel mögel på väggen där...

Fy fasen va arg och ledsen jag blev när jag häromkvällen upptäckte detta:

Ja alltså inte att nån rivit ner tapeten, det gjorde min man så fint, för utanpå tapeten var det nämligen fullt av mögel och bakom tapeten likaså. Och detta bakom sänggaveln... Känns ju fint att ha sovit med detta i nacken! Inte konstigt att jag vart täppt i näsan senaste 3 veckorna kanske?

Nu är ju frågan varför?
Har dräneringen pajat eller var det den trasiga hängrännan i våras?

Fy va lessen jag blir!

Enda trösten är att Emma kommer hit i helgen, jädrar vad hon ska få gräva!!
Postat av: emame

Jag ska gräva som en oxe!

2011-09-08 | 08:25:02
URL: http://emwie.blogg.se/
Postat av: Sara

Näe, fyy vad läbbigt och ledsamt! Hoppas det är lätt att åtgärda!

2011-09-08 | 14:26:24
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Hoppas jag med Sara! Jadu Emma, du ska få känna var musklerna sitter!!

2011-09-08 | 19:41:23
Postat av: Jessica

Ett skräcksenario, fy vad tråkigt finns ju defenitivt roligare saker att lägga sin tid och pengar på... som nya skor:)

2011-09-08 | 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: