2011-09-17
16:52:49

Snurr snurr...

Vad rör sej i min lilla hjärna just nu?

Gjorde synundersökning i veckan som visade att jag behöver GLASÖGON!!
Så i veckan har jag provta provat och provat, och nu har jag valt och ni får se resultatet nästa vecka!

Maja hade i går pyjamasparty med ett stort gäng tjejer, pizza, film och godis och det blev riktigt lyckat!

Jobbet tar en stor del av hjärnkapaciteten, mycket på G och mycket man borde fått gjort vid det här laget, men vi har kul!

Skidsemester börja locka allt mer, kollar runt på olika hemsidor, kul kul!!

Apropå semester så är jag just i färd med att åka iväg och ställa in husvagnen hos mamma o pappa. Snabb summering av husvagnssäsongen: Suverän!

Jag saknar Emma, hon är en del av mej! Tänk att en människa som jag inte kände för 1 år sen kansätta spå för livet! Hon kommer alltid finnas med i våra liv, det är jag helt säker på!

Tavlorna som står lite här och där, kommer  de att komma upp på väggen?

Borde tvätta, städa, damma...

Och så var det parfymen då...Har fortfarande inte bestämt mej...

Kläder, jag måste köpa kläder! Helst innan lördag!
Nästa helg åker jag till Stockholm med jobbet, och i brist på fantasi och utbud köpte jag i somras 3kanske hinner jag på fredag, är ju ledig då! skjortor i exakt samma modell men i 3 olika färger, de har blivit rätt slitna nu och det vore ju kul med nåt annat...

Skor då?

Vad är klockan?

Måste rusa! Hej hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: