2012-01-06
11:07:12

Update from Gulliden!

Åh så skönt det är med en helgdag igen! Så snabbt man blir bortskämd...
Veckan har gått snabbt, mycket avslut från förra året som ska göras på jobbet och jag avslutade veckan med att jobba på begravning...Kändes fint! Skenet av alla levande ljus och den tunga, ljuvliga doften av liljor och hyacinter...

Idag är vi lediga allihop, Teddy tog bössa på axeln och gick ut, det är hans avslappning! Min avslappning är böcker! Just nu läser jag Kajsa Ingemarssons senaste: Någonstans inom oss. Så himla annorlunda, men bra!
Himlen är oskyldigt blå och idag är nog dagen jag ska ta en promenad, första på månader faktiskt! Ikväll väntar lite partaj i Kinnarp hos Jenny å Mikael. Lite tradition faktiskt så här på Trettondagen! Barnen ska få slappa lite hos Mormor & Morfar så länge. För i morgon väntar andra äventyr, vi ska ta med barnen på en liten hemlig resa som avslutas i Kälvene hos Veronica & Robban där vi ska prata Sälenresan!!

Fullt upp med andra ord, men bara roliga saker hela tiden:-)

Just ja, det var de förbaskade tomtarna oxå! Har lessnat nu, särskilt när solen lyser in och allt är dammigt! Nu är glada julen slut:-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: