2012-03-21
22:10:39

Jag är dålig...

på att uppdatera.
Vet inte varför, men min själ är inte med mej till 100%. Det brukar hjälpa att skriva av sej, men inte nu, orkar inte älta igenom alla tankar.
Nu kommer våren och allt borde kännas lättare, så jag hoppas på att det vänder snart. Kanske en liten kris? Ska det va såhär hela livet, ska jag jobba här hela livet, ska jag...
Annars är jag pigg, sover hyffsat men vaknar ofta med lite ångest, det är en otäck känsla.

Idag har jag haft en supergo dag, frukost på Julius med maken, 3-rätters lunch med make och minstingen, skönt trädgårdshäng med grannar och ungar och mysig kväll med Martin & Linda. Kunde inte bli bättre:-)

Jag är snart på G igen, hoppas jag!
Postat av: emame

tycker om dig även när du är latmask! puss!

2012-03-22 | 09:05:20
URL: http://emwie.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tror att man måste krisa ibland. Det tillhör livet! Men det är ju ingen tröst, för dte är ju lika förbannat jobbigt ändå. Men du tar dig ur det, massor av kramar!!!

2012-03-23 | 10:41:24
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: