2012-03-04
20:12:43

Min helg!

Helgen har gått i raketfart, som vanligt. Startade med After work i fredags på Hotellet, gud va mysigt det var där, kan varmt rekommendera det! Liten surprise så där på fredagen för de andra då Emma kom insläntrande efter ett tag!






Emma stannade ett par dagar hos oss, så äntligen blev tvätten sorterad:-)

Lite singstar i går kväll...

Maja och Malan slappnar av:-)
Helgen avslutades med lite korvgrillning i trädgården innan Ticket to ride-turnering med Linda och Tobias!

Postat av: Sara

GOSH, vilka muskulösa armar din man har! Dom skulle jag ju fotograferat när jag hade chansen. Att jag missade det... :-(



Mer kortärmat på bilprovningen! ;-D

2012-03-05 | 21:46:30
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: FG

Haha Sara, du är för söter:)

2012-03-06 | 21:33:37
Postat av: Marie

Ja herregud!

2012-03-09 | 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: