2007-11-02
15:19:20

Gröna kapsyler...

Har nu besökt sveriges bästa bensinstation!
Det blev verkligen en angenäm tillställning.(men inte för borden bredvid)
 Rena släktkalaset, det var jag och 3 barn, mina 2 kusiner, ett kusinbarn som fyllde 6 år, mina föräldrar o min underbara farmor som dessvärre är dement. Min bror var oxå där, men han jobbade och hade redan haft sin lunchrast, vilket jag tror han tyckte var skönt!
Min käre far som inte står ut med barnaskrik, slängde i sej maten o var väck efter 20 minuter. Amalia var trött och skrek... Men det var kul ändå! Vet ni förresten att gröna kapsyler är mer värda än röda?? Hade inte heller nån aning om detta, men förstod att det var så iom att Linus o Maja var väldigt osams om vem som skulle ha just den gröna...
Kusin Marina som har jobbat just där lovade Maja typ 300 st gröna och då blev det lugnt..(tur att de glömde av det hela sen o vi slapp ha bilen full av kapsyler)
Maja följde med mamma hem, och jag skjutsade Linus till Pontus och passade på att gosa lite med våra myspysfadderunge Hannah, och kramade om Susanne som var lite hängig.

Teddy darlingen sover och Amalia darlingen sover oxå. Såhär tyst har det inte vart här hemma sen...ingen aning!!
Ska slänga mej i soffan o slappa lite.

  Har förresten kört i gång tvättmaskinen på 95 grader med massor av klorin o hoppas
diverse levande organismer dör...

Idag är förresten hunden extremt gosig o snäll, undrar om han lärt sej läsa...?
Jag har gosat med honom o förlåtit en o annan synd!
Postat av: Anonym

Tja! Hoppas allt e bra me dig o fam.
Kul o se din blogg! Hmm.. hade ingen aning om de gröna kapsylerna.:- Ha de gött!Vi hörs!
Kram: Cissi

2007-11-02 | 15:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: