2008-09-30
06:48:08

panikångest

I går hände det igen. Det är nästan exakt ett år sen! Trodde inte det skulle hända igen...

Gick ner i tvättstugan för att hänga upp en tvätt sent i går kväll. Jag såg då 1 tusenfoting på golvet.

Jaja, 1 har man ju sett då o då där nere. Då kommer 1 till krypnade. Fortfarande OK, fast 2 är äckligt. Fortsätter hänga tvätt, tittar efter nåt att trycka ihjäl dem med, finner inget, tänker att de kan Teddy ta sen. Men kollar en extra gång på golvet om det ligger nåt lämpligt tillhygge. Plötsligt kryllar det av dem, tänker att jag inte ska få panik. Hinner bara tänka tanken så HAR jag panik! Samma sak upprepas som i fjol. Får total ångest. Skakar och gråter och hackar tänder, kan inte kontrollera min kropp helt enkelt! Teddy fattar läget snabbare i år än förra året. Tar med sej toapapper och går på maskjakt!
Vet inte hur många han hittar. Men jag lossnar ur min paniksituation tillslut och kommer ner och pekar. Minst 12 var det iallafall som jag såg,
Mådde fortfarande illa när jag gick och la mej. Somnade med Teddys armar omkring mej!
Tack Teddy!
Postat av: Teddy

Sådärja, då satt glorian rakt igen:-))

2008-09-30 | 09:46:43
URL: http://magulli.blogg.se/
Postat av: Sara

Usch då! Insekter i grupper om fler än två är aldrig särskilt trevligt!

KRAAAM och tur att du har en prins som räddar dig!

2008-09-30 | 18:42:05
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: