2008-09-23
14:17:11

Så här dagarna efter!

 Nu har det gått ett par dagar och man har smält det lite!

Min fest!

Jag bjöd på välkomstdrink San Fransisco (Vilken stad förövrigt mina föräldrar landar i om ca 7 timmar...)
Sen blev det Flygande Jacob med ris och sallad. Strykande åtgång på Flygande jacob. Ris kunde vi däremot äta i 4 dagar...
Efterrätt Varma päronhalvor med After Eight och grädde.
Till kaffet serverades Äppelpaj och vaniljsås som jag och mamma gjort halva fredagen!

Folket droppade in mellan halv7 och 7. Jag fick en massa fina saker:
Ljustakar med salt och pepparkar från Cult
Supersnygg Rosa skål från Orrefors
Massvis av underbara blommor
Presentkort på Hon & Han
Presentkort på Kam & Sax
Presentkort på Shapestore
Presentkort på Björnol
Pengar
Champange och Vin
Tv-bänken från Ellos
Digital systemkamera
Shopppingweekend till Göteborg med lyxsuppé
Jättefina örhängen
Hoppas jag inte glömt nåt...

Tack så jättemycket!!!

Alla dansade och bjöd till! Svärfar Håkan styrde och ställde i köket! Han fick hjälp av min något överförfriskade ;-) svägerska Åsa *hihihi*
Bandet Online var kanonbra! Tack till Linda och Tobias som åkte hem och släppte ut hundrackarn!
Alla var så tjusigt klädda. Therese hade en så kort klänning att hon fick ha cykelbyxor under ;-)
Här kommer lite fler kort. Hoppas jag får lite kort från andra som tog fler än vad vi hann med!

Jenny och basisten Mikael (snyyyygg!!)
Och deras arga Tilda;-) Ville antagligen inte åka hem:

Coolingen...


Fredrik, Daniel, Cissi, Michan, Marie och Joakim

Nostalgibordet!

Roland , Pappa och Marina

Partikillen Frank!

Kolla även bilder på sierras och fnissis bloggar. Länk till vänster!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: