2009-03-21
17:44:34

Bita ihop och komma igen!

Nu har brytet gått över så smått och jag börjar se gryningsljuset bortom motorhuvar och bensinångor.

Nu är det helg och jag gick upp 06.35. Varför inte! Man ska ju få lite gjort då oxå. Drack x antal glas vin med Marie i går kväll, slocknade typ 22.12, så nog har jag sovit ut alltid.
Jag har nu oljat och grundmålat 2 styck källarfönster, duschat Amalia, analyserat Amalias bajs(dock inga fynd), torkat utspilld filmjölk, duschat Amalia igen och duschat själv.

Jag skulle nu fortsatt att måla färdigt Malans rum, om det inte var för att tanten i färgaffären blandat fel nyans...Grrrrrr!
Vilket innebär att jag inte kan göra nåt mer i det rummet på hela helgen. Ska iallafall slipa ner golvlisterna och måla dem.
Vårt blivande sovrum har idag förärats med 2 fönster.

Men nu ska vi åka till Holmgren Family på invigningspartaj i deras nya vardagsrum!
Tjoflöjt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: