2009-03-04
19:28:25

Blä för kompetenscentrum!

Fick tummen ur efter x antal år att söka in till kompetenscentrum för att läsa en kurs. Företagsekonomi B hade jag tillslut valt. Verkar som en bra kurs som man kan ha mycket nytta av. Sökte en distansutbildning i Lidköping som skulle passa att kombinera med jobbet. Pratade med ansvarig lärare där som var mycket informativ och positiv. Kompetenscentrum här hemma i stan var oxå positiva.
I går kom domen.
Avslag.
Med motiveringen att jag redan har en bra gymnasieutbildning med bra betyg och att jag borde söka mej till högskolan istället...
Suck...
Måste man inte göra högskoleprov å sånt där tjafs då eller??
Åååhhhh, jag som äntligen fått tummen ur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postat av: carina

Sorry! Det hade väl varit kul att börja läsa igen, men jag förstår bara inte när du skulle hunnit med det???

2009-03-05 | 07:54:16
URL: http://sierra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: