2009-03-10
17:55:17

Men herregud!! Ta dej samman människa!!

Hur ser det egentligen UT härhemma!?
Totalt hemmablind...
Har en förkärlek för snygga tavelramar, vilket min käre svärfar har påpekat för mej efter att ha släpat runt på 2 överfulla flyttkartonger med just "förbrukade" fotoramar i källaren...Men ändå köper jag fler och fler med tron att : "Åh, nu ska jag skriva ut massa kort och sätta i de här". 
Jorå men så att e...det blir ju liksom inte av! Och nu har skrivaren dessutom slut på röd färg och jag har INGEN aning om hur man byter färgpatron.
Jag är faktiskt inte HELT pantad vad gäller sånt, men nu har min älskade make bestämt att vi ska köpa "fulfärg" från Tyskland istället för dyr orginalpatron och då måste man flytta över chipen och ha sej mellan patronerna, och där är jag väl inte riktigt med längre...
Så här snyggt har vi det här hemma!

Vem faan är Ung Drill???? Dessutom sitter inte mindre än 3 såna på samma vägg...

Här har vi snygga ramar från Shape Store, men vem är Kinaflickan????

Snajsiga ramar från Ikea som bara vääääntar på att få bli påsatta!! Ursäkta...Uppsatta naturligtvis!

Vad jag önskar mej är följande:
1 hel dag till att sortera 1500(!?) oinsatta kort, skicka iväg en cd med ytterligara ca 2000 kort på framkallning och skriva ut en hel hög vackra kort och rama in!
Men när vår källare är omgjord, så kommer där finnas ett stoooort skrivbord med plats för dator, symaskin och pysselverkstad! YES!!! 

in my dreams...
Postat av: sandra

sv; herregud! jag tror du skrev fel... vartofta skare ju va :D

2009-03-10 | 19:56:06
URL: http://sandralindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: