2010-08-15
20:02:45

Semestersugen!

Helt sjukt vad fort tiden går, i morgon börjar min 4:e arbetsvecka efter semestern!!!
Jag tror jag ska starta dan med att ansöka om en veckas semester i september:-) Har massor av semesterdagar och komp att ta ut!
På tisdag kväll är det dags för skolstart för min del! Ska bli kul! Hade ambitioner om i våras att jag minsann skulle ta mej igenom ett eller annat kapitel på semestern...Men ohhh nej, böckerna ligger orörda i väskan;-)

Projekt denna veckan är även att försöka få till ett sjysst schema för mej och barnen i höst. Jobba 65%, läsa 25% och vara hemma med barnen resten. Hur ska jag få ihop det då?? Ska ta mej en riktig funderare.

Annars är största projektet på jobebt denna veckan att köra löner och förhoppningsvis göra det rätt så att iallafall de flesta på jobbet blir nöjda;-) Det är svårt att göra löner, gör det så sällan och det ska göras utöver alla de andra arbetsuppgifter man har, men jag började en hel vecka tidigare för att absolut hinna, så nu är väl största problemet bara att alla får rätt lön! Tur jag har Sören på jobbet som jag kan ringa en gång i kvarten:-) Han tycker nog det är halvkul med en vimsig vikarie som inte fattar nåt! Hahaha!!

Nu har Malisen här brevid somnat och jag tror det blir filmkväll i kväll:-)

Gokväll på er alla bloggläsare!!

Ps: Hittade en liter kantareller idag:-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: