2012-07-08
17:40:00

Nu har vi vart i Töreboda sen i onsdags! V...

mms_img504574666 (MMS)

Nu har vi vart i Töreboda sen i onsdags! Vilken mysig camping det är här, med pool och allt! Törebodafestivalen var en höjdare, vilket arrangemang! Så många bra artister, så bra väder! Idag skulle vi åkt hem, men morgonens skyfall och känslan av lugnet som infann sej efter festivalens slut gjorde att vi valde att stanna en natt till för att bara vara och slappna av. Så nu gick vi till poolen och om en stund är det dags för det årliga kaoset då familjen Gulliden ska spela minigolf... Bjuder på en bild på min underbara man, visst är han snygg!!

Postat av: Maritha

Låter som att ni har haft en fantastisk minisemester! Mysigt att passa på att semestra på "hemmaplan", när det arrangeras något extra! Kram

2012-07-10 | 08:19:42
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Sandi

Hej! Läste lite om din rosacea! Vill du maila mig
Och utbyta lite erfarenheter?

2012-07-31 | 11:48:07
Postat av: Marie

Skulle jag gärna göra Sandi, om jag hade din mailadress;-)

2012-08-07 | 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: