2007-12-14
11:02:46

Ajöss skogsmulle!

Tänk att en natt med god sömn kan göra så mycket. Har iofs inte sovit sen 4 i morse, men då hade jag ju sovit i nästan 5 timmar ostört. Länge sen...
Så klockan 8 stekte jag pannkakor i morse, sen städade vi Majas rum och alla skåpsluckor i köket är torkade o ugnen är rengjord och jag är nyduschad. Resten av huset ser ut som ett fullständigt kaos, men nånstans ska man ju börja. Maja har vart till stor hjälp, hon har dammat pianot och bokhyllan. Och om en 1 timma så är jag inte skogsmulle längre! Jag ska äntligen klippa mej. Det är 4 månader sen. Långt som bara den är det.
Så nu ska jag väcka Malan så ska vi flickor äta tidig lunch för sen ska jag tippa av alla barn på bilprovningen lagom till jag ska till frissan!
  *uppspelt*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: