2007-12-13
17:57:08

Lucia!

Åhhh. Nu får jag börja om, skit! Hade gjort ett långt inlägg åsså försvann alltihop!

Lucia!
Jag o Amalia åkte till bilprovningen med pepparkaksmuffins för att lussa för pappa, men Lucian var trött o somnade i bilen...Nåja, hon vaknade till i allafall. Mums va goa dom va!


I eftermiddags hade vi badtime, jag o alla barnen i badkaret. Totalt sjöslag, Amalia var sjövild och de andra 2 sjöbusarna var inte bättre. Jag o Amalia lämnade skeppet till busarna efter en stund. Linus undrade då varför det blev så lite vatten kvar när jag gick ur...hrmpfh...


Sen var det Lucia på dagis. Utomhus. 1 minusgrad o lite vitt på backen. Mysigt! MEn det var massor av barn o massor av föräldrar så man varken såg eller hörde så bra. Trängde mej fram iallafall o tog ett par bilder. Maja var så söt o sjöng så bra! Morfar och farmor var oxå o kikade. Sen bjöds det på glögg o lussekatt. Mmmm. Gott för frusna händer. Sen somnade Malan i bilen hem o jag har förberett  kattmat till kvällsmat. Barnen brukar kalla pastasåsen för det. Det är tonfisk i den o de tycker den luktar blä!
 Nu ska jag kram på min älskling lite som tycker jag skäller för mycket på honom!?
 Ciao!!                           
                                        Maja i luciautstyrsel till höger.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: