2008-04-15
06:44:22

Svettigast på plan...

HA!
Jag spelade innebandy igår. Å herregud va roligt det va!
Jag är totalt oduglig och utan nån som helst kondition, men desto nyttigare för mej!
Har ont i magen i dag, skulle kunna va utav skrattattackarena. Men nej, jag lyckades få in bandyklubbeskaftet i magen. Men stackars Therese fick en tatuering utav mej på benet...Men värre gick det nog med hennes stortånagel efter Perssons attack!
Jag kände att det här borde jag göra 3 gånger i veckan. Så gött att känna sej lite svettig och mosig. Mosig ja, med mina ytliga blodkärls så ser jag ju ut som ett stoppljus efter en sån här grej...

Nu är det jobbet som gäller, nu för övriga familjen klara sej på egen hand idag!
Postat av: sjuksyrran

Ja, fy fasen va jobbigt det är med innebandy!!! I min mun smakade det blod sist jag spelade...

All lycka!

2008-04-17 | 20:13:22
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: