2008-08-08
14:52:31

Shabby Chic lulllull...

Här kommer lite bilder på lite "nya" shabby grejer:

Ljusstaken i tenn fick Linus när han döptes av sina faddrar, kupan köpte jag på "hjärtats fröjd" i Falköping häromdan, fatet har svärmor hittat på vinden, likaså duken.

Ljusstakarna är från Sia, de fick jag i julklapp. Burkarna är från "hjärtats fröjd", likaså kronan, som inom snar framtid ska få lite växter. I kronan ligger två änglar från 60-talet som jag köpte på en antikmässa i hjo häromdan.

Krukan är från presentshopen o Kinnarp, den lilla stallyktan hittade jag på en antikhandel i Hjo.

Ljusstaken i mässing köpte vi på antikmässan i Hjo, kronan från "Norreport" i Hjo, tavlan med hjärtat ha rjag fått från Veronica en gång i tiden, älskar den! Den fick vara modell för våra inbjudningskort när vi gifte oss för 4 år sen. Den runda bollen är en lampa från Hem & Hobby, passar inte in riktigt, men ger ett skönt ljus på kvällen!

Nu har mitt älskade fönster kommit på plats, fönstret som en gång suttit på mitt barndomshem passar ju alldeles utmärkt här.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: