2008-12-14
22:13:01

Helgen

Nu var det söndag igen och en ganska skön helg har flutit förbi. Fullt upp visserligen, även lite jobb. Men det har kännts bra ändå!
Barnen var illtrött på lördagkvällen, så den blev lugn och fridfull. Idag har Maja och Rebecka varit Lucia i kyrkan, de var SÅ duktiga så jag blev helt rörd! Tyvär glömde jag kameran, men jag tror att det går att se bilder på http://sierra.blogg.se  eller http://svempa.blogg.se . Morfar och Farmor Inga var nämligen och tittade. Linus läste även en text, det gick oxå bra även om han, som han själv uttryckte det, kände skräck i hjärtat. :-)

Nu i kväll har vi varit på vår lilla faddertjej Hannahs 6-årskalas på Odenbadet. Det var helt underbart! Man är helt slut efter 4,5 timma där. Linus somnade i bilen innan vi var ute ur Falköping! Amalia kissar och kissar och kissar. Hon hamnade under ytan i bubbelpoolen...Jag slog mitt eget rekord i rutshkanan. YES!!!

Nu ska jag gå o lägga mej, läser en riktigt bra bok nu igen! "Min bästa väns dotter". Den var bra från första bladet! Rekommenderas även om jag inte ens kommit halvvägs i den...

I morgon är det dags för Amalias första Luciatåg på dagis. För säkerhets skull tar vi luciakronan i tyg i år oxå, passar det inte fröken så slänger hon ju saker åt pipsvängen! Ska bli kul att se om hon kommer vara med överhuvudtaget :-)

Kram på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: