2008-02-20
21:32:28

Malan har börjat prata!!

Var jag tom i skallen i går så är det inget mot vad jag är idag. 12 timmar idag oxå. Fast idag var det kurs från 8-20...Men det är riktigt jobbigt att sitta o lyssna så länge. Men det är många avbrott för mat, fika osv. God mat dessutom. Hoppades Malan skulle va vaken när jag kom hem, Teddy hade lagt henne, men hon hade inte somnat, så jag hann träffa henne lite. De andra 2 hann jag oxå krama på lite!!

Teddy hade visst rensat hallgarderoben idag, 21 par skor hade han hittat som tillhörde mej, han stönade över detta. Men jag kan ju berätta att ca 12 par av dem är MINST 6 år gamla...

Malan som inte säger mycket, hon jollrar inte nåt särskilt har idag sagt "baba" hela tiden. Typiskt när inte jag är hemma! Men urgulligt, Teddy hade spelat in henne! Gosegumman!
Linus hade provat på tennis idag i skolan å var heltänd på det! Kanske är nåt för honom!? Få ett tennisproffs i familjen kanske!?

I morgon ska jag iväg igen på kurs, men då blir det mer praktiskt. Vi ska till räddningstjänsten i Skövde och öva! Kan bli spännande!

Nu måste jag komma i säng snart!! Gonatt!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: