2008-02-25
14:58:50

Möhippebilder!!

image68

"ont det gör ont" Snygga kläder va?
Den kjolen sydde jag på sysljöden i 6:an...
image69
Larsson limmar på Anna-Carin!!
A-C i sin byxdräkt!
image70
image71
Håll i gång på dansgolvet! Ann-Louise, Anna-Carin, Jag och Nina.

image72
Skål Sara!!

Hade inte så mycket kort, Sara fotade hela dan däremot!

Dagen började 7.30 då vi samlades utanför Rossies. Sen knatade vi rakt in i köket hos Tobbe o A-C.
"Äntligen" sa Tobbe, hon har tjatat så länge om möhippan!!!
Sen var det frukost på Julius och sen var hon Doktor AC på torget och sålde magdroppar "ploppdryck" och tjänade in över 300 spänn!! Sen var det gocart på kusåsen! Det var blande det roligaste jag gjort nånsin! Jag kallas ju inte RallyMarie för inte! Jag vann!!
Picknick hade vi utomhus, fint väder som det var! Sen var det bastu extreme och bad innan det vankades käk och förfest hemma hos Anna-Carin!? Vi spelade guitar hero och kollade melodifestivalen och klädde oss. Sen drog vi till Bryggeriet. Skitkul att va ute igen efter 1,5 års celibat!!
Halv 2 var jag hemma och sov gott till 9.15! Gött!!
Nu är det svensexan kvar...
Postat av: Sara

Haha! Vilken snygg färg man får på tungan av Bacardi Breezer!
=)
Kan inte du maila mig de bilder du har från möhippan - så kan jag ju sammanställa i ett litet album kanske?
KRAMIS på er alla!

2008-02-25 | 21:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: