2008-01-21
18:42:39

Härsket fläsk!

Grattis pappa på födelsedagen!!!
Idag skulle vi ätit fläsk...men fläsket var härsket...Å mamma som åkt alldeles särskilt hit för att få äta fläsk...Vi fick äta icaköttbullar löksås o potatis i stället! Typiskt! Mamma tog med Malan till badrummet o bada henne efter maten, sen somna hon i mammas knä :-)

I går kväll var vi på Gondolino o käkade pizza, jag var som vanligt velpella, men valde tillslut en vegetariana med skinka(!?) Gott gott! Tack för maten pappa!
Linus o Maja var trötta när vi kom hem, vi läste ut Linus lånebok o sen somnade dom, men inte Malan som sovit i bilen!
Teddy har vart ledig i dag o röjt i garaget o satt upp lysrör. Flyttat  barnens dator till deras tv-rum mm. Jag har inte gjort ett dyft känns det som, mer än att hålla på med mina klänningar. Jo, jag hjälpte Freja igång med en egen blogg!  frelin.blogg.se  Missa inte den!
Nu ska jag ialla fall laga tacos. Teddy är uppe o hämtar Linus på innebandyn, sen ska vi mysa lite innan läggdags, Amalia är bra gnällig o ska få krypa ner i sängen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: