2008-06-30
14:14:07

inte som alla andra

När alla andra börjar på att dra ner på tempot för att gå på semester, då ökar jag istället tjänsgöringsgraden
(och tjänsgöringsplats!!) och går på onsdag upp på heltid!! Jag ska minsann jobba i 3 veckor till! Värmen får jag även om ingen annan får. På kontoret är det ständigt 25 grader varmt! Solen får jag ju ändå inte vistas i och badkruka är jag. Så så himla synd är det inte om mej. Och förresten brukar vädret vara jättebra i slutet av sommarn. Jag ska nog få ta del av den med!!

Nu har jag betalat månadens räkningar, en mindre kul sysselsättning, men det blev lite skrammel kvar till glass åtminstone. Nu ska jag baka lite småkakor, går åt så här i sommarlovstider med fikasugna barn.

Vet ni förresten att pulvermos är extremt kladdigt och svårt att få bort när det torkat in?
Jag vet! Men Amalia tyckte det var ofantligt gott ihop med willys smaklösa köttbullar!!
Postat av: Sara

Tack för kramen! Den värmde! KRAM till dig också...som ska jobba ett tag till. Men som sagt - det blir väl finare väder när du är ledig skulle jag tro.

KRAM

2008-06-30 | 22:37:57
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: