2008-05-14
14:44:10

Saker jag kanske önskar mej...

Har funderat på lite vad jag skulle kunna önska mej när jag fyller år...

* Nya badlakan, de gamla är 11 år...(vi börjar lite lagom)
* En tatuering (herregud...)
* Ett bröstlyft (nu så, nu börjar det likna nåt)
* Tapeter och möbler till matrummet (som jag helst själv väljer förstås...)
* Prenumeration på städtant!! (mycket bra förslag)
* Extreme homemakeover (vore en trevlig överraskning!!)
* En sån där snygg plastmatta i grönt med vita cirklar på! (praktiskt med plast!)
* TV (för det tycker Teddy jag borde önska mej...)
* Gräsklippare (oxå teddys ide!)
* Självgående dammsugare och gräsklippare (min ide!)
* Ny torktumlare (om nån annan betalar elräkningen)
* En ny cykel!! (bästa iden hittills?)
* en digital systemkamera (drömmer...)
* Att nån annan ordnade 30-årsfesten, orkar inte...
Postat av: Sara

Haha, ja nåt av det ska vi välan kunna fixa till!

=)

Jag kan ju t.ex. komma och lyfta dig i brösten emellanåt... hihihihihihi!

Bra att veta vad du önskar dig!

KRAM

2008-05-14 | 16:20:55
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Teddy

Det lyftet sköter jag!

2008-05-14 | 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: