2008-11-27
05:58:33

Min vecka!

Idag gick jag upp 5.24, uppstressad som bara den. Men nu ska jag försöka lugna ner mej. Mycket händer denna veckan förutom jobb, skola, fritids och dagis. Det har vart:
*Dans
*Miniorer
*Majas tandläkarbesök
*Födelsedagsfirande
*Mörkerpromenad på fritids

Och det vi har kvar i dag är:
*Skolsköterskebesök med Maja
*Utvecklingssamtal med Amalia
*Skriva om lånen på banken
*Pysselkväll med jobbet

I morgon åker jag och Susanne till Kolmården och på lördag är det adventspyssel och på söndag Skridskoskola och Julbord!

Allt det här som händer i veckan är jättekul, men bara lite mycket på en gång kanske!!!!!!???

Nu ska jag ta fram frukosten och mysa med barnen några minuter innan det är dags att åka till jobbet! Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: