2008-11-22
12:38:25

Popcornpoppning!

I gårkväll gjorde Teddy ett formel1-däckbyte på båda bilarna. Nåja, inga 7 sekunder, men 12-14 minuter på var bil, det är inte illa. Efter det for vi hem och fixade pastasallad och sen kom Öhgrenfamiljen på myskväll! Barnen hade roligt och vi gottade oss i soffan.
Att poppa popcorn i smör (riktigt smör alltså) är inte att rekommendera...Smöret bränner för lätt.
 Är det bara tillräckligt med salt går dom att äta påstod Lisa...
På förmiddagen idag så åkte jag och Malis till stan, vi frågade Therese om hon ville med. Japp!
Stackarn fick agera barnvakt hela tiden medan jag handlade...Fast hon gnällde inte!
På Lindex hittade jag kläder till Linus, först ett par jeans på rea för 99 kr, sen ett par svarta jeans med nitbälte till och en snygg t-shirt. Blir läckra födelsedagskläder!

Just nu har jag en helt idiotförklarad hund bredvid mej. Teddy har skjutit en flock rådjur (nåja, 2...)och håller på att flå utanför och Wictor fick inte va med. Så nu har hundfaan blitt tokig! Han har minst 3 visselpipor i halsen och travar runt som ett varmblod på jägersro.
Ska gå och se om jag hittar brödkaveln....
Postat av: Lisa

Äntligen! Fortsätt så, skriv fler gånger varje dag!!! Kram och tusen tack för en mysig kväll igår. Rebecka har sagt flera gånger idag att hon tyckte det var roligt igår och att Maja och Linus är så snälla!

2008-11-22 | 15:53:06
Postat av: Woodpicker

Kul att du släpte ut honom i dag men inte kul för Djuren

Ha en trevlig kväll med mycke Päron !!!

2008-11-22 | 15:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: