2008-10-11
10:27:47

Mamma Mia

Nu har jag oxå sett Mamma Mia, filmen alltså!

Vet inte vad jag hade förväntat mej egentligen, men kanske inte så här...
Den var bra, men som sagt inte som jag tänkt mej.
Storyn höll ju, även om den var "kort". Sångerna kom väldigt tätt ibland, känns som man ville dra ut på det goda lite. När filmen var slut så kändes det som den var alldeles för kort. Och det var den ju egentligen. Om man räknar bort sångerna så var ju själva filmen inte särskilt lång. Favoritscenen var nog när alla kvinnorna står nere på bryggan och sjunger! Meryl Streep är dessutom en av mina favoskådisar!

Men jag kan aldrig sluta förundras över hur många bra låtar ABBA gjort. Att dett finns SÅ många!? Och jag kan ALDRIG bestämma mej för vilken som är bäst! Men det gör ju inget!

Postat av: Maritha

Håller helt med dig! Jag har också nyligen sett den, och den var inte alls som jag hade väntat mig. Bra, men annorlunda. Är också förundrad över alla dessa bra låtar ABBA har gjort; de måste ju vara ett av de bästa banden i historien!

Apropå Meryl Streep så är hon fantastiskt duktig och vacker; hennes utséende är väldigt annorlunda, men ingen kan väl tro att hon fyller 60 nästa år?!

2008-10-18 | 14:37:51
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: