2008-09-17
09:45:47

Förberedelser!

Nu ska jag väcka Malis (som redan sover första gången) och åka till stan. Vi ska träffa Linda & Ella å gå på stan lite. Kolla in vinterkläder på Lindex. Köpa strumpbyxor till tjejerna och gå till Apoteket och hämta ut mer mediciner, dyyyyrt...Hoppas jag är uppe i maxbelopp på högkostnadskortet!
Jag har provat att tvätta peruken, med blandat resultat. Den som hade den innan har bränt endel toppar med plattång eller nåt, fick klippa lite. Men den är fortfarande SÅ burrig! Jag ser knappt ut genom den HAHA!!
Ikväll ska jag fålla upp klänningen  (till 70´s festen) och försöka göra färdigt på lite andra grejer. Saknar fortfarande Kaveldun, ingen som har runt knuten. Ni vet sån där vass som ser ut som en cigarr i änden! En given dekoration på varje 70´s fest! Nä, måste väcka på Malisen nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: