2009-06-28
20:16:58

Semester?

Fredrik däger att vi har semester. Men det vete faan om jag kan hålla med om!

Idag har jag kört 8 maskiner tvätt, sorterat sammanlagt 12 maskiner tvätt. Funderat ut allt vi ska ha med i morgon när vi åker på "semester", packat, organiserat, lagat mat och dessutom varit sjuk...

Fredrik har absolut inte heller legat på latsidan, det är inte det!

Men det där folk snackar om: Ligga i solstolen med en bra bok, slappa, ta det lugnt, åka till stranden, det har jag inte sett röken av...

Men det kanske bara är fantasier folk har, eller???

Postat av: Sara

Nepp... jag har faktiskt haft det så nu! Sååå gött. Inget planerat och tar dagen som den kommer. NJUTER gör jag verkligen. Ha det gott i Gränna. För det var dit ni skulle va? KRAAAAAAM

2009-06-29 | 18:23:14
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Håller med dig Marie!! Hur gör folk?? Hela tiden ngt som ska fixas, speciellt innan man ska åka iväg!

Men, när man väl har kommit iväg...då är det väl dags att bara ha det gött :o) Hoppas ni har det det riktigt bra och bara njuter av att vara lediga!!!

2009-06-30 | 12:09:22
Postat av: Michaela

Hmmm, glömde visst namnet på föregående kommentar!!

2009-06-30 | 12:10:59
Postat av: Marie

Jaa, nu njuter jag! Jag behöver verkligen komma iväg för att känna att jag har semester!

2009-07-01 | 08:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: