2009-06-23
22:16:36

Semesterdag nr 2

Idag har jag haft en bra dag. Tyvärr har väl inte min man haft det...Han ligger fortfarande och är risig!
Jag och Malan var hos Veronica, Filippa och Felix på förmiddagen. Barnen lekte och vi solade och hade det skönt! Bjudna på lunch blev vi oxå!
Bilen gick som ett spjut på vägen hem för att plocka upp Linus och Maja från fritidsresan de haft och sen hem. Då såg Teddy att jag kört med punktering...ganska länge dessutom...Kan inte fatta att jag inte märkt nåt!?!?
Han tog lite reservkrafter från tårna och orkade byta däck så vi kunde åka och besiktiga husvagnen. Då upptäcker vi att AC:n lägger av då o då i bilen...SUCK!
Nåja, husvagnen gick igenom uten anmärkning i allafall!!
Nu ligger det ett gäng barn ute i husvagnen, de ska sova där i natt är det tänkt, men vi får väl se hur många som droppar in efter hand ;-)

På måndag är det dags för en semestertripp, då bär det av till Gränna med Holmgren Family.
Ska bli illnöjt! (som Petter skulle ha sagt...Ska ni med förresten??)

Tjuvar göre sej icke besvär här hemma, både hund och grannarna vaktar huset!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: