2009-03-02
21:36:37

Bildbevis

Naivt att inte ta med mobilladdaren när man ska vara borta i 3 dagar...Jag är ju van vid min gamla nokia som bara behöver laddas typ var 10:e dag...Redan på fredag eftermiddag segade den nya läckra rosa ner i nåt slags "snart-död-läge"...Hade ju inte laddat det obligatoriska dygnet som sej bör vid uppstart av ett  nytt batteri...suck...Men å andra sidan, är man på semester så är man. Men jag hade ju tänkt använda telefonen som kamera i backen hela helgen, det sket sej rejält alltså.
Så så himla många bilder finns inte från vår underbara helg, dessutom inte så många som är "godkända" av inblandade att lägga ut, men några finns ;-)

-1 grad och totalt molnfri himmel och strålande sol...Där låg vi och vräkte oss i en snöhög i backen!!

Fredrik och Robert, coolaste grabbarna i backen...Fram kom givetvis cigarrer och Jägermaister...Men jag och Veronica skippade cigarrerna. Här hade jag velat lägga ut en helt klockren bild på en snusande Veronica...Men jag våååågar inte...

Utsikten från vårt hotellrum, Selma Lagerlöf SPA.
Fredag kväll var det fest som gällde, ett norskt (!?) band spelade svenska låtar och när Virre och Teddy önskade Eddie Meduza och de drog i gång med Gasen i Botten så var det fler folk på dansgolvet än på hela kvällen:-)
Kvällen avslutades ungefär här:

Som sagt, bättre kunde helgen inte ha blivit.
Puss till "Jådic" och "Robbit" för en supernajs helg!!
Postat av: Sara

Åh, det ser ju jättekuuuul ut - och mysigt! Särskilt after ski lät roligt. Jag har ett enormt dansbehov för tillfället! ;-)

2009-03-03 | 06:47:06
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Jådik



Ja det var ju vänligt att jag blev beskonad på den bilden... ha ha!

Super tack för en underbart rolig och härlig

helg, ni är bara helt toppen. Massor med kramar

från Jådik och Robbit!

2009-03-03 | 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: