2009-05-26
22:36:06

Malan SNART 2 år!

I morgon är det Amalias födelsedag!!
Tänk att hon redan är 2 år, lilla skitungen...Pappsen förbereder presenter!


I morgon bitti är det också 2 år sen som jag gick den allra ljuvaste promenaden i mitt liv!
Tidigt var det, halv 7, daggen låg kvar i gräset, lite mystiska dimmor som låg över backen, blå himmel, fågelsång och idisslande kossor som det ångade av. Vattnet porlade i ån, som jag balanserade över på en smal spång med min stora mage, medan jag höll min älskade make hårt i handen.
Vi åt en brakfrukost och sen var det dags att åka till KSS för att sätta igång det hela!
Till Elvis "Suspicious mind" höftgungade jag igång värkarna. Hade LOVAT att den här ungen skull jag skratta ut! Och det gjorde jag näst intill. Försökte vara positiv under hela förlossningen, lyckade ganska bra tyckte jag nog. Även om det gjorde ont som faan mest hela tiden.
Ut kom INTE en Simon Karl Elvis..."Den har ingen snopp" som Teddy uttryckte det. Vi blev förvånade!

Istället kom den allra ljuvaste lilla Amalia!!!

Var det för att jag skrattade under förlossningen som hon bestämde sej för att bli en väldigt arg liten bebis tro?

Vet i sjutton, men det har gått över ialla fall. Nu är hon en underbar liten 2-åring som förstår nästan allt man säger till henne och har börjat prata lite smått. Hon har en vilja av stål, men ett hjärta av guld, snäll och go och glad för det mesta!

Älskar dej så lilla Malan!


Postat av: Sara

GRATTIS till er stolta två-åringsföräldrar och GRATTIS till Malisen! Hon är en sööööt unge! Det var ett väldigt mysigt kort på henne och Fredrik!

Suspicious mind... Jag hade nog satsat mer på Burning love... Hihihi!

=)

KRAM

2009-05-27 | 11:59:50
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Jenny

grattis till malan! (men vill ni veta nåt läskigt? jag tror inte jag har träffat henne. betyder det att jag inte heller träffat er på TVÅ år????)

2009-05-27 | 17:41:28
URL: http://trisselina.blogspot.com
Postat av: Marie

Herregud Jenny!!! Jaa, jag tror inte jag träffat dej sen vi firade Ellas 1-årsdag, och då var ju Malan i magen...NEJ! Nu måste det bli en ändring på detta! Vi måste ordna en FEST!! En riktig gammal hederlig Mobacken fest med fylla, go gammal skön musik och ormgrop! Basta! Fast å andra sidan, då är ju inte Malan med...Ring nån gång när du är i trakterna så kan vi väl ta en fika då rå!

2009-05-28 | 14:23:04
Postat av: Jenny

Jaaaaa! Fest i Mobacken med 90-talshit och hotshots!!!! Också kan jag träffa Malan när vaknat till liva dagen efter...

2009-05-29 | 20:47:11
URL: http://trisselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: